Gijs Molsbergen blog eindelijk online


Het zal jullie ongetwijfeld opgevallen zijn dat ik druk bezig ben met allerlei (soms ook nutteloze) dingen op internet. Daarom heb ik nu ook deze persoonlijke blog aangemaakt, zodat geïnteresseerden up-to-date kunnen blijven van wat ik allemaal doe, meemaak en zodat ik net als miljoenen andere bloggers, mijn meningen kan geven op internet.

In de loop der tijd zal het design veranderen, de inhoud toenemen en hopelijk zullen er dankzij jullie ook ideeën voor onderwerpen ontstaan aan de hand van mijn blogs. Hebben jullie suggesties, tips of zijn er onderwerpen waar jullie van denken dat ik de persoon ben om daarover te schrijven? Laat het mij weten door te mailen of te bellen. Dan ga ik kijken of ik van het onderwerp wat moois kan maken.

Wat velen van jullie je vast af zullen vragen is:

Waarover ga je bloggen en waarom?

Om meteen met de deur in huis te vallen, ik ga NIET alleen maar egoïstisch over mijzelf bloggen. Niet alleen omdat het arrogant is en mijn blog dan al snel saaier wordt dan  geïntrigeerd kijken naar de inhoud van uit je neus gepeuterde troep aan je wijsvinger. Maar ook omdat ik kennis en ervaringen wil delen en met  jullie vakgebieden kennis wil maken. Dat laatste heb ik altijd al willen doen, omdat ik weet dat er vrienden en kennissen zijn die op zeer interessante gebieden werkzaam zijn, zelf ondernemen of met (zakelijke) problemen kampen die gerelateerd zijn aan het vakgebied communicatie.

Misschien kan ik daarbij helpen, misschien ook niet. Het is in ieder geval niet zo dat ik deze blog gestart ben om mijn ego te strelen en jullie wil vervelen met ‘waarom ik zo geweldig interessant’ zou moeten zijn. Dat ben ik namelijk niet, alhoewel ik dat zelf natuurlijk altijd zal ontkennen.

Omdat ik geen tijd heb om Facebook constant in de gaten te houden, hoop ik jullie zover te krijgen om mijn blogs te volgen. Waarom? Omdat ik denk dat jullie mee kunnen en willen denken over vragen of problemen waar ik en anderen mee zitten. Ik wil proberen om via deze blog vragen van collega’s en vrienden te beantwoorden en meedenken over (communicatie-) oplossingen. Maar ook zal ik jullie op deze blog vragen om mee te denken over bepaalde beslissingen die ik wel of niet moet nemen, over designs van websites en nog veel meer. Daarnaast zal ik bloggen over het ontwerpen van moderne communicatie-strategieën, het opzetten van interactieve presentaties, jezelf presenteren en wederom, nog veel meer. Check voor meer informatie over mijn praktijkervaring de pagina ‘wat kan ik’.

Vooral ben ik een persoonlijk blog begonnen, om (on)bekenden een beeld te geven van wat ik zoal meemaak, onderneem en bespreek met andere mensen. Ik doe de laatste tijd bijvoorbeeld ontzettend veel op het gebied van nieuwe media, bloggen, websites optimaliseren en digitale platformen ontwikkelen, advies verstrekken en last but not least, genieten van het leven.  Om mijzelf te blijven ontwikkelen en ook eens ‘the other side of the story’ te kunnen horen, hoop ik vooral ook inspiratie op te doen van jullie kennis en ervaringen. Dus wees niet bang om kritisch te zijn en te reageren op mijn komende blogs. Kritiek is tenslotte de sleutel tot motivatie, verbetering en zelfreflectie, al zeg ik het zelf.

Bedankt voor de reacties en hopelijk wordt deze blog voor jullie interessant genoeg  om mij  te blijven volgen en mij eens uit te nodigen om een biertje te doen!

Groetjes!

Ps. Deze blog is in zijn geheel opgezet met een iPad

4 gedachtes over “Gijs Molsbergen blog eindelijk online

Geef een reactie

