Waarom gebruik ik WordPress?


WordPress is gemakkelijk te bedienen, gebouwd door en voor bloggers en betrouwbaar. WordPress maakt het voor zzp’ers zoals ik gemakkelijk om meerdere websites en blogs te beheren zonder dat het veel hoeft te kosten. Ik kan zien hoeveel mensen mijn websites bezoeken, wat voor zoektermen zij gebruiken en WordPress biedt mij de mogelijkheid aan om reacties toe te staan op mijn blogs. Er zijn talloze andere redenen om WordPress te gebruiken. Zo biedt WordPress regelmatig gratis plug-ins aan die een site kunnen verbeteren of het voor mij gemakkelijker maken om websites te onderhouden en te beheren.
Mocht je zelf een WordPress account willen beheren, maak dan een account aan via WordPress.com

Je kan met mij contact opnemen, mocht je hulp nodig hebben bij het maken van jouw persoonlijke of zakelijke WordPress pagina.

WordPress (klik)

 

Geef een reactie

