Voorzitter, ondernemer en student


Het zijn drukke tijden. In de afgelopen maand heb ik wederom internationale delegaties mogen ‘ontvangen’ voor de gemeente Dordrecht. Ik heb uitgebreid gesproken over de lancering van een netwerkplatform en het integreren van social media. En vorige week ben ik door de leden van de FSR gekozen als voorzitter, waardoor deze week meteen goed van start ging!

Tevens is mij door de afdeling communicatie van de gemeente Dordrecht gevraagd, of ik nog een maand langer stage wil blijven lopen. Uiteraard ben ik daarmee akkoord gegaan. Dit betekent dat ik in januari actief bezig zal zijn met het integreren van social mediagebruik op de afdeling. De kans is groot dat ik ook na deze periode parttime te werk ga op de afdeling gedurende het hele komende jaar.

Om de integratie van het social mediagebruik te bewerkstelligen zal ik presentaties en workshops geven over wat social media zijn, wat ermee gedaan kan worden, hoe verschillende netwerkplatdormen werken en waarom het een meerwaarde kan (!) zijn voor de werking van de communicatie-afdeling.

Voorzitter

Tijdens het werkweekend van de Fontys StudentenRaad (FSR) en de StudentenFractie (SF) in Baarlo, hebben wij verkiezingen gehouden voor een nieuw dagelijks bestuur. Via deze weg wil ik ook Margot en Marjan nogmaals van harte feliciteren met hun functie als projectleiders!

Tijdens het werkweekend volgden wij twee workshops. De eerste ging over effectief communiceren en bij de andere hebben we geleerd hoe je mindmaps kan maken en gebruiken.

Ondernemen

Sinds kort geef ik ook een training vanuit mijn eenmanszaak aan een fotograaf in Dordrecht. Ik leer hem wat de mogelijkheden zijn van WordPress zodat hij straks zelf blogs op kan zetten voor zijn klanten of voor individueel gebruik. Dit heeft er ook toe geleid dat ik een WordPress handleiding zal schrijven voor beginners, zodat ik deze tijdens mijn trainingen en op mijn bedrijfssite aan kan bieden.

De website

Dit brengt mij bij de bedrijfswebsite. Zaterdag wilde ik met een oude bekende de website op gaan zetten. Maar door de omstandigheden in en rondom Utrecht, kon deze afspraak niet doorgaan. Als het zover is, vormt het voor ons beiden een uitdaging. Want ik wil dat de site er goed uitziet, praktisch is in gebruik en hopelijk kan de site ook voor nieuwe opdrachtgevers zorgen. Zodra de website van IDMeC online is, laat ik het jullie weten. Ik denk dat dit nog zo’n twee weken zal duren.

Sony Ericsson

Met betrekking tot Sony Ericsson durf ik nog niet veel te zeggen. Maar het is in ieder geval al heel mooi dat ik om de tafel zal gaan met de marketingcommunicatie manager.

Geef een reactie

