Tasty Blogs (deel 3)


Deel drie alweer van de Tasty Blogs! Enjoy!

Toen ik erachter kwam dat ik muziek kon maken met mijn mond, was ik dagelijks aan het beaboxen. In de loop der tijd is dit een beetje verwaterd. Maar ik betrap mijzelf er nog regelmatig op, dat mijn lippen het ‘op een lopen’ zetten. Maar een rondje HipHop-klassiekers beatboxen zoals deze Fransman Eklips, daar durf ik alleen maar over te dromen. (Bron NRC)

Live de protesten in Egypte volgen via CoverItLive, op NRC.nl

Hoe Egypte iedereen offline kreeg. Op Gizmodo

De Lego GhostTrap van GhostBusters:

GhotTrap

Viral Marketing, het verspreiden van een merk als een virus

Zuckerberg meets Sandberg

Jeukwoorden zijn irritaal, geschreven door studiegenoot Michelle Peters

En wederom een recept om eens te proberen. Amerikaanse BlueBerry Pancakes 🙂 Lekker voor bij de brunch

Tot zover de tasty blogs van afgelopen week!
Heb je suggesties voor de tasty blog van volgende week? Stuur dan de link door met een korte toelichting via mijn contactpagina.

Een gedachte over “Tasty Blogs (deel 3)

Geef een reactie

