Mijn bedrijfsactiviteiten


Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een eigen bedrijf. Mijn eenmanszaak is al volop actief binnen verschillende markten. Maar sommigen van jullie zullen je vast ook afvragen wat ik dan doe met mijn eenmanszaak. Er is nog geen website omdat er nogal wat tijd in gaat zitten om die mooi op te zetten en omdat ik een goed hosting bedrijf zocht. Die heb ik in ieder geval gevonden. Namelijk LeaseWeb. En een goede vriend van mij zal binnenkort alles aangereikt krijgen om een passend en praktisch design te kunnen maken.

In deze blog een korte opsomming van mijn bedrijfsactiviteiten tot nu toe.

Wat doe ik met mijn bedrijf?

Op de lange termijn is mijn doel dat mijn bedrijf als VOF advies gaat verstrekken over de indeling en opzet van websites, corporate blogging, coporate communicatie, online reputatie-management en meer. Deze dienstverlening is zoals je leest vooral Business 2 Business. Ook de onderhoud van websites en het vormgeven ervan hoop ik straks in totaalpakketten aan te kunnen bieden aan mijn klanten.

Waar is mijn bedrijf nu mee bezig?

Een kleine opsomming van dingen die ik momenteel onderneem naast mijn studie:

  • WordPress Websites en Blogs bouwen voor particulieren, kleine bedrijven, stichtingen en fondsen
  • Blogtrainingen aan huis en/of bij bedrijven verzorgen
  • Presentaties geven over webmedia, netwerkplatformen, bloggen en corporate communicatie
  • Dienstenpakketten ontwerpen die gericht zijn op corporate communicatie
  • Het schrijven van een ondernemingsplan om investeerders aan te trekken
  • De, in een creatieve bui opgeschreven, creatieve concepten uitwerken
  • Er wordt aan de website van mijn bedrijf gebouwd

Tot zover een korte update over mijn bedrijf.

 

Groetjes,

 

Gijs Molsbergen

 

Geef een reactie

