Update over het gesprek bij Sony Ericsson


Op 1 april was ik op bezoek bij Sony Ericsson Nederland in Badhoevedorp. Helaas heb ik nog geen verslag kunnen schrijven over het gesprek omdat mijn minor en mijn stage momenteel veel aandacht van mij vragen. Maar ik zal ervoor zorgen dat het verslag eind deze week op de site staat. Vragen die ik daar onder andere in zal beantwoorden zijn: Waarom komen updates van Android voor de ene mobiel sneller uit dan de ander? Heeft Sony Ericsson Nederland een webcare team en wat heb ik aan het gesprek gehad met betrekking tot mijn voorgaande problemen met de X10 mini?

Het was een inspirerend en verhelderend gesprek. Harold de Kort heeft naar mijn idee op alles open antwoorden gegeven, ook als het om minder positieve zaken ging. In de blog eind deze week hoop ik jullie in ieder geval meer inzicht te bieden in de manier waarop Google Android updates uitrolt onder telefoonproducenten, hoe Sony Ericsson Nederland tegenover haar klanten staat en meer!

Geef een reactie

