Plusje op m’n blog


Google+, als social media geek moet ik dat natuurlijk uitproberen… Ik ben wel overtuigd van de potentie van dit nieuwe ‘social sharing network’

Plusje
Google Plus

Ik heb er daarom voor gezorgd dat mijn blogs vanaf nu gedeeld kunnen worden met de Google+ knop, die je onder mijn blogs kan vinden. (een standaard functie van WordPress, te vinder onder ‘sharing’) Nu is het alleen nog even afwachten of Google+ ook echt door veel van mijn vrienden, kennissen en anderen gebruikt gaat worden.

2.2 miljoen gebruikers binnen 34 uur

Google+ heeft al tien miljoen gebruikers! Volgens Mashable zou dit kunnen betekenen dat Google+, afhankelijk van de komende weken, het ‘snelst groeiende netwerk’ ooit is. Binnen 34 uur had Google+ 2.2 miljoen nieuwe leden. Misschien dat het dus niet eens zo gek is om te denken dat Google+ potentie heeft om een serieuze concurrent van Facebook te worden. Maar ik vermoed dat Mark Zuckerberg zich niet veel zorgen maakt met 750 miljoen gebruikers.

Tot nu toe ben ik erg te spreken over Google+. Ik ben benieuwd of de overige functies van Google op een goede en overzichtelijke manier gesynchroniseerd worden met ‘G+’.

Mailupdates uitschakelen voor Google+

Als je jezelf afvraagt hoe je mailupdates van Google+ uitschakeld, klik dan na het inloggen op het scharniericoontje rechtsboven in de browser en dan op ‘instellingen’.

Vanaf deze pagina kan je instellen waar je wel en geen meldingen van ontvangt.

Check mijn profiel hier. (een korte URL maken naar je Google+ profiel doe je via gplus.to)

Zitten jullie al op Google+? Waarom wel en/of waarom niet?

Let me know!

Geef een reactie

