Alles even op een lager pitje zetten…


Al een tijd streef ik ernaar om wekelijks te bloggen. Daar heb ik behoefte aan omdat ik het geweldig vind om te delen wat mensen uit mijn omgeving en mijzelf bezielt. Maar omdat ik twee maanden geleden een whiplash heb opgelopen, kwam het daar niet van.

20110906-175850.jpg

Hoe ik die whiplash opgelopen heb? Dat weet ik zelf ook niet. Het enige wat ik mij herinner is dat ik tijdens het Hurricane Festival naar de WC liep en vervolgens wakker werd in een ambulance met twee bulten op mijn achterhoofd. De politie gaat ervan uit dat ik een klap op mijn achterhoofd heb gehad…

Een gek verhaal, een eng idee en een gebeurtenis die nogal wat achter heeft gelaten; veel hoofdpijn, concentratieproblemen en moeheid.

Desalniettemin ben ik begonnen met afstuderen. Het zal mij benieuwen of ik mijn hoofd voor de volle 100% bij de les kan houden en aan het einde van dit jaar als communicatieadviseur ‘de arena’ kan betreden. Ik heb ontzettend veel zin in het komende jaar en alle studieactiviteiten.

Omdat het een druk studiejaar wordt, zal mijn bedrijfje dus niet veel meer doen dan de huidige klanten voorzien van hun behoefte aan advies, webcare-diensten, brainstormsessies en dergelijke.

Ik streef dus naar een goede afsluiting van mijn studie en niet veel meer dan dat. Dat is voor mij lastig om mee om te gaan, een lastige beslissing of hoe je het ook noemen wil.

Diegene die mij kennen zullen dat wel begrijpen omdat ik iemand ben die graag bezig blijft, mensen helpt, zelfs als dat betekend dat ik mijzelf in het diepe moet gooien. Maar momenteel is het even niet anders.

Laten we hopen dat ik straks volop kan bloggen (en misschien wel vloggen!) en echt aan de weg kan timmeren om mijn bedrijf op te zetten. Maar op dit moment zet ik al die activiteiten even op een lager pitje.

Groetjes,

Gijs

4 gedachtes over “Alles even op een lager pitje zetten…

Geef een reactie

