88 jaar en up to date blijven


Onlangs ontving ik een bijzonder verzoek. De dochter van een 88-jarige man vroeg of ik mijn social media-termen pagina ook in een PDF-document beschikbaar had. Vader wil namelijk graag op de hoogte blijven van alle nieuwe termen die hij om zich heen hoort. Ik had er nog geen PDF van en heb die dus voor hem gemaakt. Een kleine moeite.

Het zette mij wel aan het denken. Een man die al zoveel verschillende roerige tijden meegemaakt heeft en die op de hoogte wil blijven van ‘twee-punt-nul-terminologie’, dat is toch wel fascinerend!?

Wat moet de wereld (van informatie) voor iemand van die leeftijd snel gaan…

Geef een reactie

