NS Klantenservice rijmt op 5 december


Liever lees je natuurlijk helemaal geen Tweets over vertraagde treinen en storingen. Maar misschien verzachten de rijmTweets van de Twitter-account van de NS de ‘pijn’.

Of de NS dit de hele dag zal blijven doen? Nou en of!

Be human

De NS laat goed zien hoe je social media in kan zetten om een gezicht te geven aan je merk. Hoe belangrijk het is om ‘menselijk’ te zijn als je als organisatie social media inzet. Dit soort acties schemeren eveneens door dat er mensen bij de NS organisatie werken met humor en verstand van social media en de, in dit geval, openbare reisgemeenschap.

Mocht de NS dit lezen; mijn complimenten! Ik vind dat de Twitter-account van de NS een voorbeeldfunctie heeft voor veel andere organisaties, waar nog veel te winnen valt op het gebied van online communicatie.

Advertisements

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s