Interview Buzzfeed: Over groei, content marketing en advertenties


Buzzfeed, de wereldberoemde website met social (storytelling) nieuws en vermakelijke content, groeit als kool. Sinds de oprichting in 2006 heeft de content van de site miljoenen mensen bereikt en haar advertenite-inkomsten in 2013 verdriedubbeld.

Een indruk van BuzzFeed zelf:


Er werken nu 400 ´Buzzers´ in verschillende landen. Ik interviewde tijdens het Adobe Summit kort Will Hayward, de Vice President Advertising van Buzzfeed in Europa, over de groei en interne organisatie, advertising en wat we van Buzzfeed kunnen verwachten.

Lees verder op 42Bis.nl

Advertisements

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s